My Lovely Friends..

Wednesday, October 5, 2011

GH UNIVERSAL HOTEL..5* @ hotel hantu?..

Assalam semua...
mama tertarik ngan rekabentuk hotel ni & cik n sempat snap pic.hotel ni walaupun kenderaan sdg bergerak...hu2x...inilah hasilnya..


ANTARA HOTEL 5* ...GH UNVERSAL HOTEL BANDUNG...`HOTEL MEWAH YG MENJADI PILIHAN BAGI GULUNGAN ATASAN DISANA`...kata pemandu pelancong kami..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
***************************************************
*** psttt...seseorang sempat membisik kan sesuatu...hotel ini penuh dgn cerita kontroversi !!!...ha2x...gossip panas ni...:)
hotel ini juga nampak suram & menyeramkan dari luar  dan dia juga menggelarkan hotel ini sebagai `HOTEL HANTU`...nak tahu u all tanya orang2 kat sana sendiri ya !!...hikk2x..***

35 comments:

♥Putri ilyanie♥ said...

uit.. hotel hantu?? takutnye.. heee..

Melati Qistyna's Mummy said...

Apa yg kontroversi tu Ma, Lima btg pon, kalau berhantu, sapa nak dok, ye Dok Ma....hehehE

L said...

tak takut pun huhuhuhu..

derhaka pada ibu bapa??=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/10/6-jahanam-3.html

WuMing said...

Best ni.. boleh dapat pengalaman baru....

el said...

kalo dah berhantu...bg free pun aii xmauuuu hahahaha

MaMa AiNi said...

putri..hotel hantu tu bukan ade hantu..tapi ada cerita lain..mama tak leh tulis..nanti kena saman !!!...ha2x..

MaMa AiNi said...

melati qistyna..abby hotel tu takde hantu pun..hu2x..ada cerita lain ..he2x..

MaMa AiNi said...

L...takde hantu kat hotel tu..tapi ada cerita lain kat sana...ha2x..mama takut kena saman nanti...

MaMa AiNi said...

WuMing..he2x...takde hantu kat situ pun..hanya ada cerita..bukan cerita seram tapi kisah kontro je..ha2x..

MaMa AiNi said...

El..takde hantulah El kat hotel tu..tapi ada kisah hot..tapi no gossip..gossipping nanti kena saman !!!...ha2x..takut mama... :)

nazirah said...

wah mama mst bnyk kan gmbr kat sna
tak sbr nak tgok lagi gmbr2 kat sana hee
mama.. berhantu ke?? eee takot cci ;)

MaMa AiNi said...

** Nazirah..takde hantu pun kat hotel tu cci...nak honeymoon kat sana pun bolih !!...ada kisah kontro je kat situ..itupun org2 sana yg cerita..mama tak blh tulis nanti kena saman pulak...ha2x..nanti gi sana tanya kat org2 sana ya..he2x..

dhiera said...

saya tak berpeluang ke sana. bagi la tahu. kenapa die kata berhantu?

wahida said...

ada byk skandal kat sana kan mama?

Belalang Hijau said...

hehehe mybe salah satu cara nak lariskan hotel tu kot?

mama, barang yang mama courier dah sampai kemarin... terima kasih :)

jelah said...

hotel dia cm istana lme jer....luar hodoh dalam mcm kondo..

stellaizz said...

ha?????????? hantu mcm best ye....(dlm hati mak oi....tobat)

JMR said...

GH = general hantu..

MaMa AiNi said...

** dhiera..suatu hari nanti mesti sampai juga..he2x..kan dln hotel tu tak de hantu pun..

MaMa AiNi said...

** Wahida...ha2x...kang mama kena saman tau !!..

MaMa AiNi said...

** Belalang..he2x..iya kot!!..

MaMa AiNi said...

** Jelah..betul tu !!...thanks ya..

MaMa AiNi said...

**stella..hantu..yg kontro..ha2x..takde hantu pun..

MaMa AiNi said...

** JMR..ha2x...agaknya betul tu !!..

♥Putri ilyanie♥ said...

oooo.. de kes panas2 la nie kt sana ke?

MaMa AiNi said...

** putri..ha2x...hot2 punya..tak leh lbh2 nanti kena saman..memang takde hantu kat sana..

Run Away said...

huh..kalau bg duduk pwee pun tak nak ar...;d

farah adila said...

wah byk rahsia la hotel ni yek mama...:)

kakchik@ella said...

Mama, KC penah masuk dlm hotel ni. ronda2 tgk bilik dia. cantek sgt. mmg nmpk 'gloomy' sikit sbb location dia yg agak tersorok dan warna dia yg suram. Btl2 brhantu atau tidak, KC tak tau. Tp mmg btl lawa ma hotel ni.

MaMa AiNi said...

** Run Away..takde hantu pun..yg ada kontro je..he2x..

MaMa AiNi said...

** Farah...byk kontro..nya..he2x..itu yg di psstttkan kat mama..

MaMa AiNi said...

** KC..kat hotel ni takde hantu..tapi hotel ni byk kontroversi.. itu kata seseorang dari sana...he2x..mama tak berani citer nanti kena saman..

KhaiRin said...

aiseh...memula tgk dlm kepala da set: yes nmpk best hotel ni

bla kata ada 'cerita' panas...trus cansel!

hehe

MaMa AiNi said...

khairin..hotel ni ok je...:)cuma gossip2 org kat sana je..he2x..nak honeymoon kat Bandung ek?..

carisa said...

alo